Søndag

och inte lika fint væder idag. Men vi har varit ute och sprungit idag också, det ær helt klart den bæsta starten på dagen! Nu ska jag baka lite så Peter och Merete har nybakat nær de kommer hem. Det blir nog bara en vanlig kladdkaka men det ær ju så gott! Jag måste nog æta frukost också børjar bli lite hungrig nu =)

Nær Peter och Merete kommer så ska jag åka hem och læmna alla  mina væskor och helst hade jag sedan bara varit hemma och haft søndag men nej nej, måste åka och læmna bilen också. Så nær væskorna dumpats så blir det till Jacob (som ær i Tyskland) och læmna bilen och sedan ta metron hem. Det tar en timme så roligare kunde man ju haft men men så ær det.

Kommentarer
Postat av: Peter

Kære Johanna

Tusinde tak fordi du har villet passe Luna og se efter vores hus, mens vi har været i Sønderjylland. Også stor tak for kagen og den lækre chokoladen - som du sikkert har glemt her ;o)



Vi er glade for at Jacob har fundet sådan en rar kvinde, som dig!



Mojn

Emilia, Merete og Peter

2009-03-15 @ 15:14:49
URL: http://barselsbilleder.blogspot.com
Postat av: Marie

Jag tycker du är så fin. Och det värmer mitt hjärta att du har det så bra min lilla söta. Massor av kramar från din familj i Uddevalla som för övrigt har magsjuka inte alla men nästan. Jag och linnea har klarat oss men Robin, Leandro, mamma, Peter, Anntin och min moster och morbror. Hur kul som helst.

Vi kan väl höras snart. Jag åker gärna med dig till Borås och Ulrika. Det skulle vara kul att träffa er båda.

Kram

Från lilla bonusmamma

2009-03-15 @ 15:18:25
Postat av: Johanna

Peter - jag glömde det med flit då jag visste att jag annars bara kommer vräka i mig ikväll och nej det är inte direkt vad jag har brug for! He he he!



Marie - läste detta på Nea's blogg. Jag är sååå glad att jag inte bor närmare er just nu...

Vi får se om Ulrica kan någon helg också?! Det hade varit riktigt kul!

2009-03-15 @ 16:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0