VARNING! SKRYT

Idag efter jobbet var jag superduper duktig och gick till boxningen i gymmet. Det betyder 1½ timme ashård träning. Till på köpet tog Lars i lite extra för att vi fick det lugnt sista gången så ingen paus på hela tiden. Vi var tvungna att springa på stället när vi skulle dricka vatten, det var helt vilt! SEDAN när träningen var slut då tar jag minsann och löper de 5 km hem. Var jag inte duktig??? Och jag klarade 5 km på 29 min så det var till och med en ok tid. Känns så jäkla bra att veta att jag har det i mig! POWER! Men nu är jag gott nok trött i benen. Ska göra smoothie till mig och min love nu så vi kan mysa med det i soffan.
Hoppas ni haft en lika skön kväll som mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0