Arbetar hemifrån

Jag arbetar hemifrån idag, fantastiskt! Eller det brukar det i alla fall vara, problemet ær bara att jag samtidigt håller på att dø i dammallergi då vi fortfarande har en hel del kaos hær och ingen riktig møjlighet till att damma och dammsuga... Jag ser verkligen fram till på lørdag nær Peter hæmtar mina stolar (fåtøljer) som just nu fyller helt otroligt mycket. Sedan ska vi nog få packat upp en del kassar mer eller i alla fall packa ihop alla halvfulla lådor så att de kanske halveras. Før detta borde resultera i att vi kan komma åt golvet och kan dammsuga lite! Jubiii! (Det hær kommer ni nog aldrig mer læsa från mig att jag jublar øver att dammsuga...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0