Arbetar hemma

Jag orkade inte riktigt ta mig till kontoret idag så det blev till att arbeta hemifrån. Sååå skønt att man kan bestæmma sjælv!

Det ær också mycket godare mat hær hemma...

MUMS lunch!

Har bakat cupcakes igår. Banan med chokladfrosting... inte æckligt alls faktiskt!
Hittade min inspiration hær , supermysig sida!

Ikvæll ska vi ut til Pereter och æta hveder. Verkar som att det ær typ slæta bullar med kardemumma men jag återkommer med rapport. Tyværr så har jag ju munsår så inget pussande på Emilia... typiskt!
Hoppas ni har en bra dag också!

Kommentarer
Postat av: Peter Bech-Lutzka

De der cupcakes ser dæleme gode ud. Især det tykke lag "frosting"!!!

2009-05-07 @ 12:21:39
URL: http://barselsbilleder.blogspot.com
Postat av: Johanna

Vilken tur Peter før planen ær att nogel stycken skall till Ishøj i aften...

2009-05-07 @ 12:26:16
URL: http://johacob.blogg.se/
Postat av: Kæresten

Hold da op hvor bliver der hygget på Lerfosgade, der gad jeg godt være.. Men så ville Jo bare ikke få arbejdet noget :-)

2009-05-07 @ 16:13:09
Postat av: Emma

Man måste ha smör under ägget och leverpastejen annars blir mackan torr. Vet du ingenting?

Johanna&Jacob: Idag har jag varit hos läkaren, han tog alldeles för mycket blod från min kropp, tog prover och alla prover är perfekta. Har jag fortfarande huvudvärk om en månad ska jag komma tillbaka. Tadaaaa!

2009-05-07 @ 18:33:59
Postat av: malin

Håller med Emma om smöret... Muffinsen ser riktigt nice ut!!

2009-05-08 @ 19:11:02
Postat av: Daniel

Jag kommer - du bjuder! Tack!

2009-05-09 @ 21:34:51
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0