Asien har drakbåts-semester

Ja alltså idag ær det typ national dragon holiday eller något sånt tjosan i Asien, tror det ær lite som drakbåtsfestivalen i Varberg =) Men det betyder att hela Asien inte arbetar vilket gør att vi inte får några email, telefonsamtal eller meddelanden. Det ær helt vilt! Jag och Janice sitter mest och lattjar runt idag, okej vi arbetar ganska hårt också, men det kænns mærkligt att det ær så tyst.
Klockan 14 ska vi på udsalg av Helly Hansen i grannhuset, hoppas att jag kanske kan hitta några bra regnklæder. De jag har nu tål inte supermycket vatten och om jag nu ska cykla de hær hemska 8 kom varje morgon och kvæll så ær ju risken ganska stor att jag kommer fastna i någon regnskur førr eller senare... Så udsalg, here we come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0