Bara lugna...

.... vi har inte avlidit men vi arbetar ganska hårt just nu på att få ordning på vårat kaos. Jag sliter här hemma med att packa upp och försöka få saker på plats och Jacob sliter på arbetet. Idag blir det en tur till IKEA och förhoppningsvis köpa lite hyllor.
Igår när jag packade upp en låda så kom det ut en ENORM spindel. Inte en sån med långa ben utan sån med korta ben med superäcklig kropp... Innan jag hade fått fram dammsugaren som jag modigt nog hade tänkt attackera den med så var den helt väck! Och vi har fortfarande inte hittat den... Det innebär att jag just nu delar vardagsrum med en superäcklig spindel som kan attackera när jag minst anar det... Glad att jag ska vara ute några timmar idag så den har möjlighet att rymma... För det gör väl spindlar? Rymmer när de är ensamma hemma?!

Kommentarer
Postat av: Den hårdt arbejdene kæreste..

hehe, har du ikke fanget den store edderkop

( spindel ) endnu, jeg læste i dag på nettet at de er begyndt at spise voksne mennesker, håber du klare den til jeg kommer hjem :-) puss

2009-05-23 @ 11:13:05
Postat av: Lotta

Självklart rymmer spindlar då det är tråkigt att vara ensam men man vet aldrig vart. God jakt, hoppas du hittar den. Ha det bra

2009-05-24 @ 13:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0