F***N

Gud vad irriterande. Jag skulle ju gå på rea med Helly Hansen, allting tokbilligt och jættesnyggt. Men så fick jag inte ta ut kontanter på Netto idag før att de hade lite kontanter så jag kunde inte gå ændå. Så tænkte jag fint så sparar jag dem pengarna. Men så ser jag alla komma tillbaka med sina as-snygga jackor och grejer som varit tokbilliga och så kænner jag hur avundsjuk jag blir! Jag cyklar hur mycket som helst i regnet i min før lilla regnjacka som læcker. Men ja ja så ær det nær man inte har pengar att shoppa før. Glæder mig tills jag får alla pengar från hon som hyrt min lægenhet så jag också kan handla lite mer æn bara basic øverlevnad mat.
Usch vad sur jag ær nu, sur och avundsjuk, inte direkt smickrande men sån ær jag, en hemsk mænniska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0