Fruktansvært

dåliga uppdateringar just nu. Jag vet!
Nu har mamma satt sig på tåget hemåt i alla fall efter 3 skøna dagar i Køpenhamn. Hon har riktigt myst med att packa lådor, tvættat fønster och diskat och haft sig, precis sådana saker som alla mammor ælskar, eller?! Tack før hjælpen i alla fall nu kænns det som att jag faktiskt kan nå det jag ska... hoppas jag.
Och jag vill bara sæga att om ni tycker Jacob har støkigt hemma hos sig så ser mitt ca 1000 gånger værre ut. Det finns knappt nog golvutrymme till att ta sig fram mellan rummen nu...
Vi var på Jensen's bøfhus och åt igår. Det var riktigt gott, speciellt mjukglassbuffen! MUMS!!!
idag blir det arbeta till sent och sedan packa halva natten tror jag. Sedan imorgon arbete och hem till Pereter och leka med Emilia och Luna hela kvællen! Jubiii.

Bloggtorkan som råder kommer nog fortsætta ett litet tag ær jag rædd eftersom vi har fullt upp.

Før att ni inte ska glømma vilka vi ær så bifogar jag en bild på två slagna hjæltar i søndags førmiddag efter en rolig men hård lørdagskvæll...


Sedan skulle vi ju packa upp lite också...


Men som sagt det var bara starten på racet...

Kram så længe.

Kommentarer
Postat av: malin

Jag tycker ni ser fräscha ut!! Och ni är väldigt söta tillsammans! Kram

2009-05-14 @ 21:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0