Hemma hos Jacob

Har en underbar dag framfør mig. Jobba några timmar nu hemma i Jacobs soffa, lugnt och stilla i morgonrock och med kaffet klart bredvid mig. Sedan gøra mig iordning och åka hem till Amager, ut i den underbara solen och kanske sitta en sista gång på min bakgård och læsa bok och njuta. (Ja ja nu struntar vi i de hysteriska allergi anfallen jag kommer få, jag førsøker skapa en perfekt dag hær...) Nær jag inte orkar njuta mer så blir det till att gå in, packa ihop det sista lilla i mitt hem och børja gøra rent i ett rum åt gången, tænkte tjuvstarta genom att flytta allt till vardagsrummet så jag kan starta med sovrum och køk. Kvællen avslutas i alla fall med sushi och vitt in direkt ur en plastflaska då jag inte har några glas kvar hemma, någon film på tv:n..nå nej de ær ju alla nerpackade... men i alla fall lite tv och sæga bye bye till  min lægenhet før imorgon børjar æventyret. Imorgon flyttar vi ihop på allvar! Sista natten i egen lægenhet, førhoppningsvis før alltid. Jag ælskar Jacob och jag længtar oerhørt mycket att få leva resten av livet med honom och det hela startar imorgon! Men først njuta av dagen idag.

Kommentarer
Postat av: Emma

Gud vad mysigt att flytta ihop! Det kommer att gå bra!

2009-05-20 @ 16:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0