Hmm...

Så sitter jag i min lägenhet helt själv en kväll för sista gången. Känns märkligt måste jag erkänna men som jag skrev tidigare så ser jag också oerhört mycket fram emot det. Som Jacob sa i telefon tidigare -Ser fram emot att få mysa tillsammans och bara ta hand om varandra... och att diskutera massa de närmaste dagarna när vi prövar att komma på plats... Ha ha, så sant!
Vi har absolut ingen förvaring just nu så vi måste åka och köpa hyllor så på lördag blir det IKEA. Kom just på bara att vi kan ändå inte få hem en hylla om vi köper en för bilen är för liten.. Jacob hur löser vi det?! Ja ja vi får prata om det på fredag eller nåt. Som Jacob säger - det finder vi ud av!
Ser fram emot lördag förmiddag också för då ska jag och Lena gå och äta brunch i mitt nya hood på Kung Gulerod. De har chokladfontän!!! Så senast vi var där spenderade vi ca en timme till maten och sedan en timme till till chokladfontän, pannkakor och frukt, sååå gott!
Nå ja, nu har jag ätit min sushi och tångsallad och nu är det desperate housewives, glass, bär och en liten cognac. Ha en fantastisk kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0