Lördag

Nu har jag varit på posten och fixat adressändring och postat mammas brev, varit hos mäklaren och skrivit kontrakt på att han får typ halva min förmögenhet (alltså ca 50 öre..), organiserat mina lådor lite och vikt upp några nya som jag ska börja packa. Från början var ju planen att jag skulle till Sverige lite tidigare och shoppa lite innan tjejkvällen men helt ärligt... shoppa lite under tiden som jag går runt och svär över att jag har så mycket saker som måste packas ner, var är logiken i det?! Så nej jag tar till Sverige i eftermiddag så är det schlagerfest med tjejerna. Ska i och för sig på kalas tidigt imorgon så det får bli en MYCKET lugn kväll idag så jag orkar med allt.
Nu är det tid att packa lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0