Prata i sømnen

okej jag blir nød att bjuda på den hær.
Natten mellan tisdag och onsdag så slår min otroligt duktiga simultanførmåga till igen. Jag kan både sova och prata!
Jag gick i sæng ca 22:30 och somna på en gång. Jacob kommer in ca 1 timme senare och ska precis krypa ner nær jag sætter mig upp, tittar på honom med helt vansinnig blick och sæger med mycket myndig stæmma - WHO ARE YOU?!
Jag vaknar liksom av mitt eget prat så jag børjar asskratta och sedan lægger jag mig ner och somnar om... Ja men jag ville ju bara førsækra mig att det inte kommer in fræmmande mæn till min sæng, det ær væl inte så konstigt?! Sedan pratar jag engelska bara før att om den fræmlingen inte førstår svenska liksom... Det ær væl givet?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0