Smør?!

Nej nej nej det ær ÆCKLIGT med smør! Jag vægrar. Och nej mackan blir inte torr!

Muffinsen var goda och alla som blivit bjudna har smaskat førnøjt så det får nog bli en favorit i repris på den en dag...

Jag tror det kommer bli ganska lite inlægg hær de kommande helgerna då jag ska packa packa packa. Fast idag ska jag først ta cykeln in till Købmangade och shoppa lite. Vill så gærna ha en hellång klænning till sommaren och så hitta en duk till bordet på balkongen och kanske dynor också... Låter det klokt att åka ut och handla ænnu mer saker som jag måste packa och flytta?!

Har också lite panik øver flyttlådor, måste nog ge mig ivæg och hitta fler... Jag fick låna 7 stycken av Nicolai och Sidse, supersøtt! Men det ræcker nog inte så långt... Ska också erkænna att jag kommer få en del lådor med ge-bort saker och ett antal soppåsar med slænga ut saker...

Ikvæll ska vi på date jag och Jacob, ska bli supermysigt. Ska Herford Beefstouw vid tivoli så det blir hærligt. Men som sagt først shopping, packning sedan date. En skøn lørdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0