Stressig helg

Ja det har helt klart hänt en hel del i helgen, känns som att jag inte ens haft helg och nu är det söndag kväll!

Igår var jag uppe tidigt och sedan tog en tur till posten och mäklaren som jag skrivit tidigare... Allt gick bra. Sedan åt jag lite lunch, mackor då jag har packat ner allt porslin... La mig i soffan och skulle kolla på tv 30 min för det förtjänade jag... vaknade 2½ timme senare! Så länge har jag inte sovit middag på 100 år. Blev då lite stressigt då jag skulle till Sverige så fort in i duschen, göra mig klar och så halvspringa till metron där jag mötte Lena. Vi åkte till Sverige och supermyste med tjejerna. Tack Therese för den fantastiska maten och allt lösgodis! Vi har dock fått konstatera att vi har blivit gamla nu, klockan 22 satt vi alla och gäspade i soffan. När therese så frågar om vi inte vill ha mojitos så bad vi om te istället... hahaha, patetiskt! Nå ja, jag skulle var duktig så jag gick från Therese redan kl 23 för att komma hem i okay tid. Kommer ner till stationen ca 23:25 och vad ser jag - jo nästa tåg går 00:22. Fick hänga på stationen med alla fulla människor i 1 timme... inte så kul när man bara vill hem och sova! Nå ja kom ham ca 01 och somnade en halvtimme senare.

Imorse var det så upp tidigt igen för Jacob kom och hämtade mig tidigt då vi skulle köra ett lass flyttlådor innan vi åkte på kalas i skogen. Det var ute vid en scoutstuga och vi gjorde egna pizzor, grillade pinnbröd, lekte lite och myste massor. Hemma igen vid 17 och nu har jag packat ytterligare 3 lådor. Kan säga att den strukturerade packningen nu är slut och jag mer eller mindra bara packa ner allt jag kan i olika lådor så att de inte väger för mycket. Jag vet att det kommer straffa sig när jag ska packa upp men jag orkar inte bry mig mer. På torsdag går flyttlasset men då jag jobbar varenda dag fram tills dess så har jag nästan packat ner allt  nu. Skönt på ett sätt men väldigt nervöst och stressande på ett annat. Men jag gläder mig till att få en vardag med min love!

Nu tänkte jag åka ut och överraska honom om ca 1 timme och sova där inatt. I och för sig så håller Bröndby på att förlora mot FCK så han kommer vara på fruktansvärt dåligt humör men är det inte då man behöver sin älskling i sängen?! Hoppas nu bara han inte läser det här för jag kommer...

Hoppas ni haft en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0