1:a advent

Vi har tjuvstartat här hemma och tagit fram adventsstjärnor och julgardiner idag redan. Grunden är att jag ska till malmö imorgon och helt enkelt inte hinner med allt.

I "gästrummet" så har vi fått upp julgardiner och fina metallhjärtan med värmeljus i. Super mysigt!



Häromdagen gjorde jag en kalenderljusstake med 24 ljus i. Pyntade den med granris, kanel, röda kulor och spets.

Detaljer...


Också till sist köket!


I köket har jag också gjort chokladtryfflar nu och kolor gjorde jag förra veckan. nu tror jag kanske till och med att man ska våga smaka på glöggen men jag vet inte om jag orkar. Trött i ögat nu efter fullt ös hela dagen.  Men oavsett om det blir glögg eller inte så blir det i alla fall mys i soffan en stund nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0