Dagens inredningslænk

Jag och Jacob køpte ett jættefint skåp igår. Himla svårt att førklara men det heter karlekammerskab på danska. Det ær typ som en gammaldags garderob.. vit, fin, romantisk, hyllor i till førvaring, praktisk, precis som vi vill ha. Nå men vi køpte den på dba.dk (typ blocket.se) och nær Jacob pratade med dem som sålde det till oss så tipsade de lite diskret om sin egen webbutik. http://birgitteslilleanneks.dk/ Och jag bara sæger OMG!!! Det ær så mycket vackra, fina, romantiska, underbara ting i den butiken så jag hade kunna shoppa ihjæl mig! Underbart. Men so far har jag inte køpt något. Men du kan tro att det blir en del køpt dærifrån helt pløtsligt =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0