Energi!

ær det ont om idag... Har varit på jobbet nu i 1½ timme och vill helst bara gå hem. Vi har møte med massa managers idag och en av mina værsta fiender ær hær. Hon ær bara så anti hela tiden så jag får panik, inget jag gør eller sæger eller tycker ær rætt. Jag får bara nej nej nej hela tiden slængt i ansiktet. Kænner bara før att sæga till henne att hålla kæften, men det kan man så klart inte gøra. Måste vara trevlig och snæll så hon kan børja tycka om mig. Men jag skiter i vad hon tycker! Men det gør ju tyværr inte min chef så får fortsætta spela falsk.
Nå ja nu ska vi in i ett 2 timmar långt møte med alla. Tror mest jag ska hålla tyst så jag inte råkar gøra henne surare æn vad hon redan ær...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0