Fantastiskt

Ha ha ha Emma, den ær ju skitkul! Tack før garvet!
Nu ska jag sluta jobba før idag och gå och lægga mig. Ska upp kl 0545 imorgon så jag hinner med allt som ska fixas, helt galet, men så ær det ibland! Så Emma, nu fick jag ju aldrig en timme av dig idag så kan jag bara ta den imorgon istællet?

Hørde att ælsklingarna Liam och Nellie ær sjuka =( Inte bra. Ni måste pussa dem från mig. Ønskar att man odde lite nærmare så man kunde komma och hjælpa lite och få umgås med dem massa. Men den lyxen har jag tyværr inte, størsta nackdelen att bo så långt væck. Men som sagt pussa på dem från mig!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag lovar att pussa på dem. Malin sa till dem att inte hosta på Boris bara för då får han hosta.



Visst är den rolig? Han är så snygg, make up artist och allt. HAHAAHAHA!

2009-11-10 @ 08:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0