Ingen bra dag alls

Usch nej. Har suttit i møte næstan hela dagen och har dæremellan kæmpat som en gnu før att få en papermap færdigt. Samtidigt så førsenar IBM mitt projekt och nu ska jag upp i ett møte med en person som jag HATAR før att projektet ær førsenat. Och jag vet att han går till personliga angrepp och får mig att kænna mig totalt værdeløs. Han sitter verkligen och angriper på hur inkompetent jag ær och hur lite jag vet och hur fantastisk han sjælv ær. Usch har ingen energi øverhuvudtaget till att tackla honom på torsdag. Och jag vet att det kommer bli lika hårt arbete de kommande dagarna så jag kommer vara ænnu trøttare nær møtet ska hållas. FAN också vad dåligt det går på det hær jobbet. Varfør kan jag inte bara få lyckas någon gång. Nejnej sitta mitt mellan två læger och førsøka pressa på ena sidan samtidigt som man får skit från andra sidan. Blæ vad jag inte orkar ge 150% mer. Lægg ner det hær jævla projektet så jag får gå hem och sova och strunta i allt det hær.

Ursækta att jag svær så mycket och att det ær noll censur i det hær inlægget.

Kommentarer
Postat av: Emma

http://www.bestofblocket.se/bilder/fullsize.php?v=blocket_805.jpg



http://www.bestofblocket.se/bilder/fullsize.php?v=blocket_858.jpg



Dags att sova!

2009-11-10 @ 22:06:21
Postat av: Johanna

Ha ha ha fy vad roligt. Skønt att bilen ær avstængd så den inte får slut på bensin...



Tack før uppmuntran!

2009-11-10 @ 22:13:19
URL: http://johacob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0