Lördag lördag lördag = fantastiskt... eller?

Ja idag har jag ledig dag, sååå skönt. Problemet är bara att jag har så mycket att göra! Har varit och tränat nu på morgonen, skönt! Nu ska jag städa, jobba några timmar, kolla två filmer som ska lämnas tillbaka idag, handla mat till ikväll, tvätta och göra mig självklar någon gång mellan allt annat... Så jag kan inte säga att det känns som att jag hinner njuta så mycket tyvärr. Har också en hel del viktiga beslut som maler i huvudet just nu, inget kul alls.

Nå men nu till något roligare. Middagen i casa Dahlin - Nöddebo blir

Några skaldjur till förrätt, beror lite på vad de har hos fiskhandlaren...

Kronhjortfile med potatismos med lagrad ost och rödvinsås, smörstekt svamp som tillbehör.

Limecheesecake med passionsfrukttopping som avslutning.

Jag provar att lägga upp lite recept och bilder senare!

Tror det blir bra... Älskar att stå i köket!!! Men först ska jag göra allt annat som jag skrivit ovan innan jag får njuta av att handla och laga mat.

Ha en bra lördag!

Kommentarer
Postat av: Far (inte Dag-Otto)

Hur dags är det serverat? Hinner vi ner?

Kram Far

2009-11-14 @ 16:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0