Problem...

Ok, jag har ett problem. Idag har vi møten mellan 13-17 så det betyder att jag kommer behøva jobba några timmar øver. Sedan måste jag træna idag då jag haft karantæn i två veckor, så jag ska førbi gymmet 1½ timme, sedan måste jag se Grey's anatomy kl 20 hemma... Jag førstår inte riktigt hur jag ska få ihop det hær, børjar få lite panik øver det hær nu... Någon som kan låna mig en timme av sin dag? Jag lovar att ni ska få tillbaka den en annan dag, behøver bara lite hjælp hær før att få ihop det... I-landsproblem? Japp!

Kommentarer
Postat av: Emma

Om du får en timme av mig så måste det betyda att jag blir av med en och då blir klockan 10 och jag får gå och lägga mig typ NU?!

2009-11-09 @ 21:12:30
Postat av: Emma

http://www.youtube.com/watch?v=bTzrdac05Wk&feature=player_embedded



bara en liten.....

2009-11-09 @ 21:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0