Stress stress stress

Startade min dag med att sitta i ett tre timmar långt møte med en idiot som jag ær så trøtt på så det ær løjligt. Personen i fråga skællde ut mig i tre timmar och førklarade flera gångenr hur værdeløs jag var på att gøra mitt jobb. Skønt att bli utskælld av någon som inte har en aning om vad jag gør och som inte heller har med det att gøra. Usch negativ start. Sedan rusade dagen vidare med massa møten och jobb. Kl. 18 stængde jag dock av datorn før att åka hem och starta semestern!!!

Jag och Jacob ær lediga imorgon och på fredag. På fredag får vi också fint besøk av Jenny och Christian. På lørdag blir det Pink koncert, woho!!! Ska bli så fantastiskt roligt. Men innan dess ska vi till mæklaren, posten, titta på møbler, få hem ett skåp,  møblera om lite, sætta upp skåp i badrummet osv osv osv. Men det ska nog gå. 

Nu desperate hoursewives och rødvin. hej hej! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0