Tröttast i stan...

Igår skulle Johanna ha en lugn hemmakväll där hon bara skulle mysa och ta det lugnt. Skulle ha total egentid eftersom Jacob var på julfest. Men vad händer... jo istället blir det en mycket sen after work med jobbet, ja alltså för att vara after work slutade den sent men annars var jag hemma i ganska bra tid. Jag drack 4 öl på 5 timmar och blev så tokfull så jag höll på att trilla av cykeln vid varje rödljus... Så kan det gå när man stressat mycket och glömmer att äta... Kom som tur var i säng redan vid 12 så det är jag glad för. Jag är lite trött idag men har en miljon saker att fixa så det får jag bara ignorera, bita ihop och sätta igång. Först städning följt av att handla, göra pepparkaksdeg, möte rörmokaren i min lägenhet, fixa toaletten här hemma, göra julgodis, laga tortillapizza, invitera vad vi saknar att köpa för julklappar och till sist sätta upp alla adventsstakar och sånt. så som sagt, bara bita ihop och sätta igång!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0