arbejd, I... og flytte...

Ja jeg må så gå på arbejde, selvom at jeg har en kæreste derhjemme der er syg, der burde være noget der hedder kæreste´s fødste sygedag...

efter arbejdet skal jeg arbejde, ( giver det mening ), jeg skal mødes med min ven Peter i IKEA hvor han skal have hjælp med at bære nogle ting hjem, efter det køre vi hjem til os og flytter en sofa ud af lejligheden og til Amager, ud til nogle af vores gode venner som har sagt at den må stå i deres garage. Mange tak Lasse og Dorte.

Når vi så har klaret det, skal jeg hjem og hygge med Jo og gøre klar til i morgen hvor vi får gæster fra Fyn, min gamle ven Jesper og hans kæreste Tina.

God weekend til alle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0