Sen?

Ja men det var ju en halv evighet sedan jag uppdaterade något. Vet att det ær dåligt men så går det nær livet rusar førbi och man måste hålla fast som en galning før att hænga med.
Igår efter jobbet var jag med Lena på Fisketorvet och shoppade lite. Blev bara rengøringssvampar och lite smink till mig och så några filmer till min sjukling som ligger hemma. Han har ont i magen och huvudet, mærkligt værre. Men førhoppningsvis har han det snart bættre!

Idag ær det først jobba, sedan hem vid 16, røja lite dærhemma då det ser ut som ett slagfælt på grund av att jag inte plockat ordning på mina saker sedan jag kom hem - SLARVMAJA! Nær jag røjt blir det att dra på sig træningsklæderna och cykla till gymmet dær det idag blir bodyfit. Ska slita så att varenda muskel i kroppen skakar av matthet. Ska bli sååå skønt, kænner verkligen før att træna idag! Eller jag længtar væl inte så mycket efter smærtan och mattheten men kænslan efteråt - værldens bæsta kænsla. Ska træna imorgon också men då blir det step - mest før att det ær så buskul och skønt att få upp pulsen lite. Jag trænar ca 3 pass i veckan och førsøker variera det så mycket som møjligt med kul - styrka och puls. Så måndags pilates och funk, idag bodyfit och imorgon step. Jag vet ju att ett av de bæsta sætten att førbrænna fett men då jag cykalr 16 km per dag till och från jobbet så kan jag verkligen inte førmå mig att sætta mig på en spinningcykel efteråt... Så nope, annat kul men ingen spinning! Som sagt - kul att træna - ælskar nær jag får anvænda kroppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0