tillbaka

Ja man kan lugnt sæga att vi gjorde inte många knop igår. Gick upp vid 09 (i sæng 04 på natten) låg och kollade Nord och Syd, frukost, kollade Benjamin Buttons liv, sov middag, kollade færdigt på Benjamin Buttons liv, fick besøk av Sidse och Nicolai i en liten stund, slappade, lagade kålpudding, åt, kollade lite møbler på internet, gick i sæng...
Ha haha, en fantastisk søndag, ingen energi øverhuvudtaget till att ens børja ta tag i något. Hærligt! Det ær inte ofta det hænder.

I lørdags natt någon gång så tyckte jag att det børjade klia vældigt på læppen men det glømdes fort bort i alkoholens ångor... I går nær jag gick upp så har jag fått universums størsta munsår, jag har ALDRIG sett ett så stort munsår førut, och ni som kænner mig vet att jag væxte upp med munsår typ en gång i månaden. Men det hær munsåret ær så stort så det ser ut att vara min siamesiska tvilling som væxer på læppen. Inte snyggt direkt men fantastiskt æckligt. DEt værsta ær nog ændå att det har væxt ytterligare lite inatt så nu ær halva min underlæpp bara æckelpæckelsvullen med sprickor i sig. Om det gør ont? Nej knappt alls... Om jag kænner mig som ett freak? Nej nej... Eller?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0