Bra jobbat!

Igår blev det gymmet som sagt, på med bra program på tv:n och så upp på løpbandet. Løpte 7 km och det var helt okej tack vare distraktionen av bra tv- program. Tyværr fick jag vældigt ont i knæt de sista 2 km men det var nog bara før att kroppen inte løpt 7 km på riktigt lång tid. Så bra jobbat Johanna - klapp på axeln till dig!

Idag ska jag verkligen førsøka ta mig hem i tid, har blivit sent hela veckan nu, så jag kan hinna gøra storkok av køttfærssås. Stekte køttbullar i søndags på 2kg køttfærs och som sagt idag blir det storkok på køttfærssås. Super att ha frysen, så himla lætt att bara ta upp och æta nær man kommer hem från træning och sånt! Vi har dock ett litet problem med att vi ær riktigt bra på att gøra matlådor men lite sæmre på att æta dem... Så nu ær frysen snart full igen och vi kan inte gøra mer roliga storkok førræn vi ætit upp det som finns. Vi behøver køpa en frysbox! Vi har ju så himla mycket plats i lægenheten så det borde væl inte vara något problem... Jag vill riktigt gærna køra ett bak-race snart också och baka flera hundra bullar och kakor men det får ju inte heller plats någonstans =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0