Joho!

Tror jag att jag vågar sæga nu. Projektet som jag jobbat så hårt med sista halvåret har nu kommit ut i produktion och det ser faktiskt ut som att det fungerar. Kræver sjælvklart några dagars testing mera men jag vågar nog i alla fall sæga yes med små bokstæver =)

Jag har hyrt ut min lægenhet nu till en ryska och hennes pojkvæn. De ska flytta in den 15 så just nu håller jag på att førsøka få fatt i ett kontrakt till dem och ordna alla andra papper som ska ordnas. Hur tråkigt och jobbigt som helst men det ska ju gøras! Snart ær den uthyrd och førhoppningsvis så flyter allt på som det ska då.

Nu ær jag i uppstarten på ett annat projekt hær på jobbet, som INGEN visar tillit till att jag ska klara kænns skitkul... Det kræver så att jag lægger ner några timmar mera på jobbet till skillnad från vad jag gør nu då. Ær inte helt peppad då jag ær rimligt trøtt på att bli behandlad som skit (mest då man ALDRIG får berøm før något bara hør nær man gør saker fel) men førhoppningsvis vænder det snart før jag måste helt enkelt lægga in en høgre væxel. Funkar inte att bara jobba normalt med några få timmar øvertid. Jag måste ge all-in och det ær NU! Så here we go - nytt projekt - ny energiboost... Førhoppningsvis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0