Kräftskiva igår!

Ja vi var ju hemma hos Lasse och Ann-Dorte igår på kräftskiva och oj vad kul vi hade! Det var fullt ös och jag måste säga att danskar dricker ju snaps som vatten. Klockan halv nio var värdinnan berusad nog för att asgarva åt ALLT. Vi andra följde initiativet och inom en timme var vi rimligt fulla allihopa. Vi skratta, danska, kastade majs, skrattade ännu mer, tramsade och hade det bara fantastiskt roligt. Klockan 03 tog vi en taxi hem och det var nog en av de värsta resorna i mitt liv. Jag har ju en förmåga att bli åksjuk och det blir inte direkt bättre av en taxichaufför som bromsar och gasar som en idiot hela tiden, eller de liter alkohol vi hade hällt i oss... men men det gick bra, jag var bara tvungen att hålla mig vaken en timme extra när jag kom hem för att få bort illamåendet så ca 0430 stapplade jag in till en sovande Jacob. Om jag var trött 0840 imorse när alarmet ringde för att passa barn? Tja... medvetslös är nog ett bättre ord...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0