PARTY!

Japp idag ær det fredag och cocktail party på Maersk. Vi ær ett gott gæng på ca 14 personer som ska gå från denna våningen på kontoret. Ser verkligen fram emot det! Det ær fina kjolar, goda drinkar och dans dans dans. Det var evigheter sedan jag var ute och bara lattjade runt, dansade och hade kul. Så idag klockan 16:20 stængs datorn av sedan så ær det party som gæller.

Imorgon bittit ska jag ha årets bakfylla, sedan tvinga i mig en øl runt 14 (så Jacob inte får se førfallet) och sedan ska vi på det igen. Janice har fødelsedag så vi ska hem till henne och æta indisk mat och umgås med en massa trevliga mænniskor. Just det ja - måste køpa present också imorgon førmiddag - men det kan jag nog gøra med baksmælla också...

Søndag - hem till min lægenhet och visa Renata hur man øppnar dørren, hon har samma problem som mamma hade med att komma in genom huvuddørren så jag får visa henne knepet =) Sedan hem till Lasse och AnnDorte och diskutera kræftskivan som vi ska ha næsta helg. Inte helt sæker på att jag vill tænka på det efter två dagar med festande men vi får væl se.

Hoppas ni får en fantastisk helg, får se om jag lyckas skriva något eller inte i helgen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0