Stressad men ok...

Sitter fortfarande på arbetet fast jag var hær tidigt imorse. Ligger efter i mitt nya projekt på grund av att andra avdelningar inte læmnat den information de skulle ha gjort før 8 dagar sedan... Så nu lægger jag in en extra væxel och kør jærnet (undra hur många væxlar man egentligen har...)

Men strax ska jag resa arslet från den hær kontorstolen och åka hem och steka fisk och stuva spenat. Mums!!! Så dagens middagstips blir
Stekt rødspætta
Stuvad spenat
Kokt potatis
Citron
1 glas vitt vin

Stæng av tv:n, duka vid matbordet med servetter, levande ljus och gærna en trevlig bordsdate. Æt, njut och bara ha en lugn stund.

Sedan kan du gå tillbaka till jobbet igen =) Fast jag tænker nog lægga mig i soffan och strunta i jobbet ikvæll, får køra en tidig morgon och sen ikvæll imorgno istællet =)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Fadern

Säg inte att du tänker panera rödspättan också, jag längtar ihjäl mig efter panerad rödspätta med dillkokt färskpotatis, skirat smör och en citronklyfta.



Far, som snart begår självmord genom att sluka en fiskdisk. ;)

2009-09-22 @ 19:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0