Träning

Har precis kommit hem från träningen. Jag tränar funk på fitnessworld på måndagar och det är hur kul som helst. Speciellt dagar som i dag när alla som var där var gamla dansare och vi kunde ge järnet. Det var verkligen uppiggande men så åter igen så får jag ont i knät. Jag fattar inte vad det är med min kropp, varför kan jag inte bara få träna och ha kul utan att få ont någonstans hela tiden? Höfter, leder, axlar allt bråkar på mig! Någon som har ett bra tips på vad som kan hjälpa eller vad jag ska göra, vad kan det vara? Jäkligt irriterande i alla fall eftersom jag älskar träningen när jag kommit igång och så stupar det bara varje gång på grund av smärtan. nå ja, imorgon får det bli styrketräning istället så jag inte anstränger höft och ben för mycket. Men som sagt - alla tips mottages extremt tacksamt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0