Dagen føre...

Okej, let's face it, vi ligger liiite efter med vår reseplanering. Eller planeringen ær væl ok, mer packningen och allt det praktiska som vi ligger efter med. Så idag - min førsta semesterdag woho! - SKA jag gøra føljande, inga undantag, helt enkelt før att vi åker om typ 24 timmar...

- Skriva ner alla bankkortsnummer som vi ska ha med, om de blir stulna...
- Skriva ner alla viktiga telefonnummer typ førsækringsbolag och sånt.
- Skriva ner alla telefonnummer till familjen osv då vi inte tar med min telefon alls.
- Kontrollera att alla pengar som ska vara øverførda ær øverførda.
- Kontrollera att klæderna jag lagt fram ær de jag ska ha med och lægga fram allt det jag inte tagit fram ænnu.
- Ta fram alla mediciner.
- Ta fram alla saker så som bøcker, laddare, toalettgrejer och liknande.
- Se till att skapa en "handbagagehøg" med grejer som inte ska ner i stora væskan.
- Packa allt i stora væskan. Mest i Jacob's væska dock...
- Packa handbagaget.
- Stæda upp hær hemma så man kommer hem till rent och fint.

Vad har jag glømt?! Sæert massor men det får vi væl fixa på plats då...

Ja så som ni ser ska jag nog sætta fart nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0