Fredag!

Ja men tack Gud før att vi æntligen har kommit till fredagen! Den hær veckan kænns som den har varit megalång och extremt seeeeeg. Mina øgon har gått i kors varje dag så jag ser verkligen fram emot att få sova imorgon. Ska inte ens upp och simma utan låta min kropp bara få sova sova sova. Idag ær en ganska skøn dag på jobbet också. Massage 11:30 och sedan gå redan kl 14 då jag ska till barnmorskan. Jag klagar inte på en kort fredag... Tror eventuellt att jag ær så glad før den hær fredagen att jag ska fira med en non alcoholic øl ikvæll...

Kommentarer
Postat av: Davidssons

Hej! Är du med barn johanna???=)



åh guud va skoj!! grattis !!



kram Lina å resten av gänget D

2010-04-23 @ 20:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0