MALIN?! Hallå?

Som några av er kanske vet så har jag två systrar. Emma - den lilla kan man ofta få tag på och vi pratar lite då och då. Malin - den stora ær helt omøjlig att få tag på! Vi pratades iofs vid på påskafton men jag tænkte det kunde vara trevligt att høras lite så dær tjena hej innan vi førsvinner en månad... Så om någon kan ge mig lite upplysningar om var min storasyster ær och om hon kanske ær ledig imorgon (så jag kan jaga henne på alla telefonnumer jag har tills hon svarar) så vore jag mycket glad før de tipsen...

Emma - ringer dig senare eller imorgon =)

Oh ja - BTW - om 48 timmar lyfter vårat plan....

Kommentarer
Postat av: Far

Det är lättare att få audiens hos påven än att få tag på Malin via telefon. ;-)

/(Mor)far

2010-04-27 @ 17:34:16
Postat av: Malin

Sorry...Ringde dig faktiskt igår när jag gick hem, men det kom bara kundbesked från Telia. Men jag ringer om en stund när jag lagt L & N.Om jag inte somnar själv...

2010-04-27 @ 19:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0