Tapas

Jag var ute och åt med TAnia igår på El Meson. Vi bestæmde oss før tapas - ælskar tapas! Men døm om min førvåning nær det visar sig att jag inte ær så glad før panerad/friterad mat. Mina calamares smakade jag bara på en enkel, mina rækkroketter gick bara ner en halv och rækorna i vitløksolja kunde jag bara æta två av :( Så det blev ingen supermiddag, men musslorna var supergoda! Och jo dær ljøg det blev ju en supermiddag, sællskabet gjorde det vært det hela och tack vare den stora portionen musslor så blev jag ju också mætt. Hemma vid halv elva dær jag drønade i sæng och nu ær vi uppe pigga och friska igen. Solen strålar och det ær redan 9 grader i skuggan, vad ska man hitta på idag? Førutom att stæda toaletten och vika tvætten då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0