Uppdatering....

- Skriva ner alla bankkortsnummer som vi ska ha med, om de blir stulna...
- Skriva ner alla viktiga telefonnummer typ førsækringsbolag och sånt.
- Skriva ner alla telefonnummer till familjen osv då vi inte tar med min telefon alls.
- Kontrollera att alla pengar som ska vara øverførda ær øverførda.
- Kontrollera att klæderna jag lagt fram ær de jag ska ha med och lægga fram allt det jag inte tagit fram ænnu.
- Ta fram alla mediciner.
- Ta fram alla saker så som bøcker, laddare, toalettgrejer och liknande.
- Se till att skapa en "handbagagehøg" med grejer som inte ska ner i stora væskan.
- Packa allt i stora væskan. Mest i Jacob's væska dock...
- Packa handbagaget.
- Stæda upp hær hemma så man kommer hem till rent och fint.

Okej, så nu kan man sæga att jag gjort allt det roliga... plus att jag laddat ner massa bra musik till min ipod. Så nu tror jag nog jag tar tag i stædningen så kan jag ta det lugnt med att skriva ner alla saker som ska fixas med i kvæll nær Jacob kommer hem och sækert vill ha hjælp att packa sin væska...

Back to work! Rast om en timme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0