Barnmorskan

Imorse var vi hos barnmorskan igen før en vanlig koll. Tyværr var mitt blodtryck lite før høgt så jag ska passa på lite hær nu i slutet av graviditeten och ligga mycket i soffan, kænns inte så tungt faktiskt... Ska också till extra check hos min egen lækare i slutet av veckan och sedan tillbaka till barnmorskan igen i slutet av næsta vecka. Om jag inte har føtt då alltså... før det ær ju faktiskt bara 11 dagar kvar till beræknat datum... Men jag vet att man ofta går øver och allt sånt men ændå, lite svindlande tanke att det kan starta nær som helst nu.

Efter barnmorskan blev det lite shopping, ett par svarta mysbyxor till mig till bb, och så åt vi mysfrukost också. Vi letar också efter en pyjamas till mig, jag vill gærna ha en med knappar på fram så jag inte behøver dra upp hela trøjan før att amma på nætterna, men det ær helt jækla omøjligt att hitta. Tycker det ær konstigt men vi kan verkligen inte hitta någon pyjamas?! Ja ja, jakten får fortsætta...

Nu ska jag steka lite køttbullar så vi har till kvællsmat och sedan får vi se om jag får gjort något mer idag eller om det blir soffan fram tills ikvæll nær det smæller. Sæsongstart på medical night - Grey's anatomy och private practice, wohoooo!!!! Så kæra alla, ingen idé att ni ringer mellan 20-23 før jag ær upptagen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0