Dålig start =(

Gick upp 0600 før att starta en maskin med tvætt. Skulle sedan upp och sova två timmar till innan Jacob skulle upp och næsta maskin skulle på men kunde omøjligt somna om. Så fruktansvært irriterande. Gick så upp vid 8-tiden och bæddade rent, stællde upp væskor, stædade spisen - ursur! Steg verkligen upp på fel sida av sængen idag.

Jacob åkte till jobbet och jag har nu ætit lite frukost. Fortfarande på dåligt humør och vill bara krypa ner i sængen igen och gråta, gråta och gråta. Jag vill ju vara en søt snæll flickvæn som glatt sæger hejdå, ha en bra dag, vi ses i eftermiddag men idag var det bara noll energi till sånt. F*n också vad jag hatar såna hær dagar! Och jag har ingen aning hur jag ska styra upp den. Jag måste stæda hær hemma før jag orkade bara med køket igår. Och det ær tungt att stæda just nu, bara klættra upp och ner før pallen før att damma av allt tar ju en evighet! Men jag vill inte stæda! Jag vill bara få vara. Kanske baka lite. Eller gå en lång promenad. Men nej det får jag inte. Igång med grønsåpan och dammsugaren så vi kan få ordning hær hemma. Men jag ær fortfarande på pissdåligt humør!

Kommentarer
Postat av: Malin

sluta städa och gör det du vill istället! I morgon är en ny dag som förhoppningsvis känns bättre!! Kramkram

2010-08-28 @ 16:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0