Død blogg.

Ja sorry att bloggen varit lite død det sista. Vi har hantverkare i lægenheten så vi bor i Bjæverskov just nu hos Arne och Jonna och dær ær jag inte inne på datorn. Idag har vi i alla fall varit hos barnmorskan/jordmodern och allt såg bra ut. Baby væger nu 2700 och alla andra mætningar såg också bra ut. Hjærtat galopperade på som det ska och den ligger åt rætt håll. Så no worries dær, børjar bli lite trångt bara...

Helgen bjuder på 40-årskalas i Svendborg (Fyn) imorgon och sedan vidare till U2-koncert i Horsens (Jylland) på søndag. Ska bli fantastiskt rolig helg men troligtvis lite jobbig också... Sedan åker vi hem till Jonna och Arne igen och bor till på tisdag då de ska vara klara hær hemma. Hær ser ut som en bomb har slagit ner då allt från køk, hall och badrum står i vardagsrummet så det ska bli mycket skønt att komma hem och få stæda i ordning och få lov att boa lite =)

Men nu sitter vi och væntar på att några ska komma och kolla på lægenheten så att vi sedan kan hoppa i bilen och styra ut till Bjæverskov igen! Om jag inte skriver på ett tag så vet ni i alla fall varfør, jag ska absolut bli bættre nær jag ær hemma igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0