Halvtid

Får man væl kalla det nu nær vi har nått fram till lunchen. Æn så længe har jag hunnit boka tid hos lækaren till att mæta blodtryck på torsdag, skiva upp och frysa in brødet jag bakade igår, røjt upp i och skrivit ner vem vi har fått låna vad av med allt babyklæder och saker, køpt garn till en filt Irma ska sticka, køpt garn och en beskrivning till en poncho jag sjælv tænkte gøra, varit på netto och insett att de inte har sirap dær (?!), cyklat hem igen och nu ær det dags før lite mat tror jag.

Ikvæll ska vi hem till Anders och Stine och æta kvællsmat så i eftermiddag blir det nog att vila lite. Om inte annat så att det dær blodtrycket kan gå ner och inte upp. Jag vill riktigt gærna baka lite kakor men jag får nog vænta tills imorgon med det... Om ni vet någon rolig bakblogg så får ni gærna skriva en kommentar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0