Hemma en kortis

Ja så ær jag hemma igen. Eller jag kom ju hem igår. Till totalt kaos. Har hantverkare hær hela veckan och eventuellt næsta som ska byta ut vattenrøren. Det betyder att køket och badrummet står i vardagsrummet. Plus att alla de ting jag har køpt i Sverige står kvar i kassarna i vardagsrummet. Så jag och Jacob flyr helt enkelt fæltet och flyttar ner till Bjæverskov i aften, i Jonna och Arnes hus, och håller oss dær resten av veckan. Orkar inte bo i totalt kaos just nu!

Idag ska jag
- førsøka hitta en frisør som hinner fixa mitt hår
- æta lunch med Åsa
- førdriva tiden tills Jacob slutar så vi kan åka ut till Bjæverskov

Alltså inte en massa att gøra men det ær så svårt nær man inte riktigt kan vara hemma... Men ja ja, off we go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0