Medical night igår =(

Jag var ju rimligt lycklig før att medical night skulle starta igen igår efter pausen øver sommaren. Emma hade uppdaterat mig med vad sista avsnittet var i SE nær ni slutade dær eftersom vi har samma sæsong och så jag kunde kolla de avsnitten jag missade nær vi var i Malaysia på internet. Så jag hade kollat avsnitten och satt då helt klart før starten igår och vad hænder?! Jo hær har puckona inte visat hela sæsong 6 ænnu utan brytit 5 avsnitt føre sæsong 6 var slut = JAG HADE REDAN SETT AVSNITTET!!!! Katastrof =( Jag blev så ledsen så ledsen så ledsen. Så nu måste jag vænta typ en månad innan jag får se några nya avsnitt. Men åh andra sidan så får jag ju i alla fall se det sista sorgliga avsnittet igen så jag kan sitta och fulgråta till det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0