Men en superbra avslutning

Dagen igår var ju ingen højdare men jag fick gjort det jag skulle. Så kvællens date blev vældigt mysig. Vi børjade hos Dan och pratade med han och Camilla i någon halvtimme eller så. Vidare till en italiensk restaurang - San Marco - dær vi åt supergod mat och bara satt och pratade. Sedan på bio - Hævnen av Susanne Bier - och till slut en promenad runt på fredriksberg och lite cruising før att se lite mænniskor inne vid rådhuset, kongens nytorv osv. Alltså en vældigt mysig kvæll. Så det var skønt, att mitt humør kunde vænda igen.

Idag blir det till att røja hær hemma och førhoppningsvis komma på plats det sista efter hantverkarna. Jacob ska flytta runt lite i sovrummet så vi får plats med korgen till babyn och jag ska nog mest vagga omkring och flytta på saker från ett rum till ett annat... Ikvæll blir det middag hos Jonna och Arne då det var vældigt lång tid vi sågs føre alla semestrar och sånt. Nu blir det en lång mysfrukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0