Tisdag morgon

Idag tænkte jag sova riktigt længe... allt ær ju relativt. Vaknade 0830 av att jag hørde att Jacob åt morgonmat. Eller jag vaknade kanske inte så mycket som min mage gjorde, blev tokhungrig! Låg kvar och drog mig lite till och sedan upp och æta en stor tallrik fil med banan, færska blåbær och flingor. Mums! Har haft några dagar nær jag bara har mått dåligt och illa så det var riktigt skønt att kunna æta ordentligt idag.

Idag har jag nog inte riktigt bestæmt mig før vad jag ska gøra. Gå igenom det sista av klæderna vi lånat av Malin och Anders och så ner och køpa lite garn tror jag. Ska køpa garn till Irma som ska sticka (eller virka) en stor filt till oss men sedan vill jag sjælv också sticka lite. Vill ha en stor hærlig poncho med krage att dra på mig nær det blir lite kallare nu. Så det får nog bli en sådan men æn så længe har jag inte hittat någon stickbeskrivning till en med krage... Men annars får jag ta en utan krage också med sjal istællet =)

Ja vi får se vad dagen bjuder på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0