Alene hjemme.

Efter en dejlig jul sammen med den danske familien, er Jo og A man taget til Sverige for at hygge med vores svenske famile. Jeg skal desværre arbejde resten af ugen optil nytår, så derfor må jeg blive hjemme, øv øv, ville rigtig gerne hygge med vores svneske familie, men det må blive en anden gang.

Man må sige at der er rigtig tomt her hjemme, når de andre ikke er her, jeg savner dem allerede, men så kan jeg når nogle andre ting, indtil jeg sætter mig og kigger på billeder fra de første 14 uger af vores nye liv med Alexander.

Her er et par billeder af de ting Alexander elsker mest..

Sove på far´s mave.



Se TV med Mamma.

Jeg elsker jer 2 og jeg elsker at tilbringe tid med jer. Jeg glæder mig til I kommer hjem fra Sverige igen og vi kan hygge os til nytår.

Når jeg må hellere følge lidt med i NFL kampen :-)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0