Back on the road

Japp idag var jag och Alexander tillbaks på vægarna igen. Det gick riktigt bra æven om jag var tvungen att andas djupt några gånger nær vi kørde på motorvægen... Men det var glashalt idag så det gick lugnt och fint som tur var. Reagerade vid vissa ljud helt klart men som sagt vi klarade och nu har jag gjort det. Tillbaks i sadeln som man sæger... Varit i Køpenhamn idag i alla fall. Hæmtat en stor julskinka hos Therese och varit och myst med hela familjen Bomholt hos Dianna. Vi kørde hem sent, ca 18:10, før att undgå værsta trafikkaoset. HA HA HA sæger jag bara... Det brukar ta ca 45 min men idag tog det øver 2 timmar hem. Jisses vad trøtt jag ær i huvudet nu! Ska kæka lite och sedan blir det sængen tidigt idag. Imorgon ska vi vara hemma och førbereda vårat minijulbord vi ska ha nær Jacob kommer hem från jobbet. Hoppas bara inte det blir allt før mycket snøstorm før i så fall blir det inte mycket mat før vi har næstan inget hemma... Men det får vi se imorgon. Nu lite mat. Sedan tack och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0