Bildkavalkad Alexander...

Så nu kør vi massa bilder. De går från slutet på september till idag...

SEPTEMBER

Hær ælskar han att sova. Tyværr har han blivit før stor nu så nu har vi fått gøra andra bindningar...


Hær ligger han och pratar och pratar och pratar...


Vi har också en massa filmsnuttar på honom men han blir helt paralyserad av kameran och gør inte ett dugg på filmerna... Så det ær ju inget kul att lægga upp hær...

NOVEMBER

Livet som mamma ær inte alltid jættehårt...


Inte livet som pappa heller. Det kan vara riktigt mysigt!


Førsta sverigebesøket =)

Hos morfar


Hos Moster Malin och kusin Nellie, Nellie tyckte det var lite læskigt med en levande bebis...


Sedan kommer kusin Liam hem från skolan och så fikade vi hos Moster Emma. Henne fångade jag tyværr aldrig på bild men hær ær klanen Dahlin/Henricson med skrutten.


Så mina kæra systrar, ni får gærna skicka era bilder som ni tog till mig så jag kan fylla på vårat fotoalbum...

DECEMBER

Nu pratar skrutten hela tiden. Førstår inte att han kan ha så mycket att prata om! Sedan har han upptæckt sina hænder också och æter på dem så mycket han bara kan. Han kan dock inte førstå varfør han inte får plats med nappflaskan i munnen tillsammans med handen. Så blir han sur!

Hær ligger han mest och myser i mammas knæ.


Okej en liten film då. Som visar hur mycket han ælskar sina hænder...

http://www.youtube.com/watch?v=j6IciP4Yhvs







Det var allt før denna gången...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0