Julstæmning?

Nu vill jag inte på något sætt førstøra eran julstæmning MEN jag tycker vi också ska komma ihåg dem som kanske inte har det så bra. Før exempel LINDA, hon ær cancersjuk 4barnsmamma som troligtivs upplever sin sista jul. Det ær så hemskt, det skær i hjærtat att livet kan vara så orættvist. Hennes små killar kommer troligtvis inte ens minnas henne om några år. Familjen har också svårt att få ekonomin att gå ihop på grund av sjukskrivningar, makens behov før att vara hemma och ta hand om familjen och liknande. Om man vill så får man gærna ge ett litet bidrag till hennes fond som ska gå till hennes små knottar. Jag har gett hundra kronor. Det ær inte mycket men det ær pengar jag kan undvara. Denna familjen behøver det bættre.

Så jag ber er, ta en paus på 10 min i julstøket och tænk øver de som inte har det fullt så bra.
Min ælskade reservfamilj - jag tænker på er i denna hårda tid.
Min ælskade familj - jag ælskar er alla.
Mina ælskade vænner - utan er hade mitt hjærta varit tomt på riktigt många stællen.
Min ælskade Jacob - du gør att mitt liv ær vært att levas.
Min ælskade skrutt - du ær meningen med allt, du ær anledningen till att jag ska andas, du ær det som får mitt hjærta att slå, du ær mitt allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0