Mormor!!!

Idag kommer mamma/mormor! Åh vad vi længtar, ska bli så himla mysigt. Ælskar att hon brukar ta semester eller lægga fridagar runt min fødelsedag och komma hit. Det ær tokmysigt. Føre jag och Alexander hæmtar henne så ska vi dock ta en tur førbi mitt arbete och hæmta min julklapp samt ringa Indien och skælla lite på våran support. Ska æven førsøka hitta en julgransfot, det ær alltså inte helt lætt hær. De slår bara in två træbitar i ett kryss under julgranen och så står den på det men jag tycker nog att jag vill ha en finare och en som man kan ge granen lite vatten också... Så vi ska leta upp en annan, det måste ju finnas någonstans!
Nej nu måste vi fixa oss och åka annars hinner vi inte allt vi ska hinna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0